RAKAN PERSADA

Friday, July 16, 2010

BERSIARAN DARI KOMPLEKS PERDANASISWA

Share
Assalamualaikum, salam 1Malaysia semua...

Rasanya belum terlambat untuk kami mengucapkan selamat datang kepada mahasiswa/i baru FELDA ke UM, bumi agung ilmuwan. Kami mengalu-alukan kedatangan anda secara terbuka. Tahniah kepada semua.

Kami seramai 7 orang kakak-kakak dan abang-abang senior PERSADA sedang berada di Kompleks Perdanasiswa UM. Beberapa kakak dan abang PERSADA sekarang berada di terminal bas belakang library UM, untuk mengedarkan pamplet dan borang keahlian.

Jangan bimbang, kami tidak menuntut sebarang bayaran... Kakak-kakak dan abang-abang PERSADA yang ramah sedia berbakti kepada anda. Inilah masanya untuk anda bersama-sama kami bagi menyemai budi dan jasa kepada semua anak FELDA yang masih memerlukan.

Sayangnya program kami pada hari ini tidaklah begitu lama. Sebab abang-abang nak pergi solat Jumaat. Tapi insyaallah kami akan berjumpa anda lagi...

Kami juga akan membuka booth untuk Minggu Promo, dan kami akan sediakan cenderamata untuk anda. Bila lagi mahu berkenalan dengan kami? Kami ingin sangat berkenalan dengan anda. Ayuhlah anak-anak peneroka atau staf FELDA dan cucu peneroka.

Jom berpersatuan!!!!

No comments:

Post a Comment